Helena Skočová

Mršky blešky

„Mami, Johny má nějaké brebery.“přišel za mnou syn se štěnětem v náručí. „Cože?“zeptala jsem se nejprve nechápavě. „No, jak jsem ho hladil, tak jsem uviděl že po něm něco leze.“ To není možné, napadlo mě. Vždyť Bax (náš předchozí pes) byl podobného plemene a co se blech týče, byl jaksi imunní.

15.1.2014 v 10:31 | Karma: 18,06 | Přečteno: 974x | Diskuse| Ostatní

Helena Skočová

Když Ježíšek přijde dřív a PF 2014

Bylo to večer čtyři dny před Vánocemi. Právě jsem v koupelně oblékla naši tříletou dcerku do pyžamka a česala jí čerstvě umyté vlásky, když jsem uslyšela, jak klaply domovní dveře což označovalo, že se manžel vrátil z práce domů. Blížící se kroky to potvrzovaly. Jenže pak jsem uslyšela namísto obvyklého: „Ahoj milánku, jak jste se dnes měly?“ rozverné halasení: „Přišel Ježíšek, přišel Ježíšek!“

2.1.2014 v 16:23 | Karma: 15,46 | Přečteno: 621x | Diskuse| Ostatní