Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J47a41n41a 88M56a34j51o74v95á

17. 7. 2013 21:53

Heli, skvělé, asi jste tu slečnu proti času prostě doběhla! :-) (ale vážně, vypadáte báječně, slečno :-))

0 0
možnosti
Foto

;-D Jani, děkuji. Tak já budu tedy běhat dál - jen doufám, že se nedoběhám do batolecího stadia ;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Vypadáte výborně.

Slečno mi řekli naposledy před šesti lety;-D

0 0
možnosti
Foto

Šárinko děkuji ;-D Slečno mi říkají často (15-tiletého syna mi skutečně běžně lidé netypují - a vážně jsem ho neměla nějak závratně brzy ;-D ) a já nikdy nikoho neopravuji, že jsem vdaná. Myslím si totiž, že paní mi budou říkat celý život, ale slečno už jen chvíli ;-D Tak si toho ještě hodlám užít ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, chválili Tě :)

0 0
možnosti
Foto

;-D A já si toho vážím ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS