Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Uff...já nevím...upřímně...jako pohádka pro děti, které ještě nevědí, co je to ovoce a zelenina...mi to přišlo hrozně dlouhé a nepřehledné díky spousty jmen a postav :) Pak je tam přílišné zdůraznění toho, že je mrkev krásně štíhlá, což by v budoucnu mohlo vést u slabších povah k anorexii :)) Objevují se tam genderové stereotypy a tím pádem nevím nevím...zda do toho někdo dá grant :)

A na čtení před spaním je to dlouhé :) R^

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za výborné připomínky. Opravdu si jich cením. Chápu a souhlasím, že bude asi lepší děj co se týče postav zjednodušit a zpřehlednit - a tím se to i zkrátí. I když pohádka je dlouhá pouze na necelé dvě A4, tak i mě se pak zdála dlouhá - a Aničku tato pohádka také moc nezaujala.

Co se týče mrkve a anotexie, tak máš naprostou pravdu. To mi vůbec nedošlo. Díky.

Ale genderovým stereotypům jsem se snažila vyhnout. Jen - jako holka, i když trošku odrostlá :-) - si myslím, že prostě chrabrý princ by měl vysvobodit princeznu z nesnází - i když je princ jablko :-)

Ještě jednou VELKÉ díky za přečtení, obětování :-) a hlavně za zamyšlení a napsání  :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS