Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vaše přesvědčení, myslím, hraje tu zásadní roli. Mně před 15 lety po jednom alergickém záchvatu strašili lékaři smrtí, když nedám na ně a nebudu chtít být doživotně závislý na lécích. Léky jsem vrátil do lékárny, začal si malinko víc všímat toho, co jím, začal se víc pohybovat venku a hlavně jsem přesvědčil sám sebe, že jsem vlastně zdráv. Občas se mi ještě špatně dejchalo, ale žádný záchvat už se nikdy neopakoval. S výjimkou přiotrávení se a úrazů jsem od té doby lékaře nepotřeboval a i mé občasné obtíže s dýcháním se úplně vytratily. Tělo si většinou poradí samo, jen mu k tomu musíme dát příležitost.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení i reakci. Síla psychiky dělá určitě hodně. A zamýšlení se nad tím, co jíme spolu se sílou bylinek a přírody určitě dělá také svoje :-) Gratuluji k poražení Vaší alergie, snad se mi to také podaří :-)

0 0
možnosti
Foto

Zkus zajít za dobrým neurologem, měl by umět akupunkturu a tzv dvě. jehly trvalky ...do ušního boltce tak na dobu dvou týdnů :) Funguje lépe než placebo efekt :)

1 0
možnosti
Foto

Díky za radu. To je zajímavé. Asi se po někom poohlídnu :-)

1 0
možnosti

Mému muži pomáhá sauna ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem nezkoušela. Do sauny jsme chodívali často a pravidelně, ale o té doby, co máme malou holčičku a babičky na hlídání 400km daleko - je to trochu horší :-) Ale děkuji za radu.

0 0
možnosti

Pokud se alergie vrátí, zkuste místo Claritinu raději Disophrol.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za radu. Budu doufat, že stejně z ničeho nic, jako se objevila i zmizí, ale kdyby ne... ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS