Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Reseni je mala kabelka, do ktere se vejde jen to nejnutnejsi. Jen tak se clovek vyhne kazdodennimu peklu v podobe loveni klicu, mobilu a penezenky ;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D Jenže pak se ukáže, že zrovna to, co jsem si nevazla sebou a co jindy sotva potřebuji, momentálně potřebuji akutně nutně ;-D Zákon schválnosti ;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Vtipálku, ale když tak nad tím uvažuji - tak by se vážně hodil... ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Když má moje žena mobil v kabelce a ten začne zvonit, skoro nikdy ho nestačí najít tak rychle, aby stihla přijmout hovor. To se zpravdila podaří jen tehdy, když celou kabelku vysype na stůl. ;-D

1 0
možnosti

Nema ho v takove te kapse na mobil co je skoro v kazde kabelce? Ma to tedy malou vadu - obcas z te kapsy vypadne, takze je opet nutne ho hledat ;-) Ale vetsinou to vyjde.

2 0
možnosti

D19a15d74a34k 78P77e12t67r

10. 4. 2014 10:00

Spíše pochopím kvadraturu kruhu, než obsah kabelky mé manželky a důvod proč ji nosí i tam kde ji  není třeba.

1 0
možnosti
Foto

;-D Jenže to, jestli ji nebude potřeba, nikdy předem nevíme, takže si ji pro jistotu raději vezmeme. ;-D

0 0
možnosti

Taky se mi obsah damske kabelky po narozeni dcery razantne zmenil. Vcera rano jsem vytahovala uschle sedmikrasky a par vetvicek. V miminkovskem veku mi z kabelek i kapes padaly dudliky. 

Jinak uz lete pozoruji ze at mam kabelku jakkoliv velkou,  vzdycky je plna. Obavam se kdybych s sebou tahala kufr, plny bude taky - ty veci se vzdycky nekde najdou.

0 0
možnosti
Foto

;-D Ano, uschlé hlavičky sedmikrásek (se stonky je Ani zásadně netrhá) jsem tam objevila také ;-D I klacíky, které schovává pro psa ;-D

S tím kufrem jste mi připomněla trošku jinou příhodu. Jezdívám za rodiči na Moravu a často jezdím vlakem. Oblíbila jsem si RegioJet. Jenže ouha. Posledně jsem poprvé cestovala s naším novým rodinným přírůstkem - štěnětem. Výhoda u této dopravní společnosti je, že se za psa neplatí, ale musíte ho mít v tašce. Tašku jsem na něj měla (když byl úplně maličký)a tak jsem do ní toho desetikilového ani ne tříměsíčního drobečka ještě narvala. Na můj dotaz, jak ho však budu přepravovat až bude mít plnou váhu (asi 40kg), mi sdělili, že je jim líto, ale že velké psy nevozí.

Můj syn (15let) to pak se mnou probíral a napadlo ho, že když převáží psy pouze v zavazadle, tak Johnyho narveme do kufru na kolečkách, aby mu čouhala jen hlava a pak nám ho budou muset převést. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti