Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Ja byl ted na tridnich na zakladce nemile me prekvapilo ze pani ucelka pored resila organizacni veci misto toho aby proste rekla jak na tom to ktere ditko je a v cem musi pridat. Pak mi bylo vysvetleno ze mam stat radu aby mi to vysvetlila. Tohle povazuju za zbytecne nevidim jediny duvod proc by pul republiky nemelo vedet ze neumi cist kdyz tomu tak je.

Co se tyce me tak na ucnak to bylo jednoduche rekli nam ze jsme v 15 dospeli a ze se domu max oznamujou velke prusery nebo velice spatny prospech. Zbytek byl na me. Ale je pravda ze tam se nikdo s nikym neparal. Takze rady vyloucenych/propadlych existovaly. To pak na stredni jsem si myslel ze se zblaznili protoze ucit se umim sam, sam za sebe zodpovidam a ja ne me co chci a nechci. Tam mi to pripominalo lehce materskou. Jiricku a uz mas opsany sesit jinak dostanes 5. Ne pani ucitelko ja sesity nevedu, nevidim smysl v opisovani knih muzu vam ukazat diar a poznamky :-D A VS to uz je kapitola sama pro sebe.

0 0
možnosti
Foto

Proč přežila? Právě pocit, že nemáme zodpovědnost za děti vede k tomu, že rodiče nechodí na TS. A nebo zase pocit, že máme příliš velkou zodpovědnost (např. se s ním učit fyziku a budeme z toho snad i zkoušeni na TS) vede k neuróze, která také není v řádu věcí. V klidu si pohovořit o dítěti - s láskou a hledáním dalších možností- s učitelem, co je na tom stresujícího? Pokud ho člověk vnímá ne jako majetek, ale svěřeného do péče...- Pro mě jako pro učitele byl jen stresující čas a fronta (a to i pro rodiče). V tom bych vítala TS rozdělené po ročnících. Klidně jen jednou ročně pro každého (plus možnost kdykoliv kontaktovat se navzájem), ale pořádně a hlavně v klidu. To záleží vždy na řediteli.

0 0
možnosti
JF

J26a79n 39F84r97o35l73í14k

10. 5. 2014 16:00

Doporučuji posílat také manžela (tedy pokud není cholerik). Já tam chodil stále pod pohrůžkou (bez večeře a bez sexu) a jako každý chlap jsem byl nad věcí (strojař má matiku a fyziku v paži). Doma jsem ovšem svým ratolestem patřičně vyčinil. Jinak jsem velmi přemýšlel jak je aktuální je foto autorky když má 15 letého syna. Vypadá spíše na sestru:-P

2 0
možnosti

Na třídní schůzky chodím ráda. Při přechodu na novou ZŠ jsem obešla poctivě všechny vyučující při prvních schůzkách. Od té doby si vybírám, kam půjdu. Třídní, M+F, AJ - tito jsou v pohodě, řeknou i něco o dítěti. Ale např. Přírodopis, Biol.praktika vynchávám. Pí.uč. je schopná sdělit pouze známky, nic víc. A ty si přečtu v ŽK. Na ČJ se nedostanu, pí.uč. má na každého 1/2 hodiny (někdy víc), poctivě rozebírá každé dítě, chování, přístup, písemky. 

O prospěch se zajímáme, takže schůzky nepřekvapí.

1 0
možnosti
Foto

R^ Jako učitel jsem na gymnáziu vítala TS a to zejména v primách, kde se mohly podchytit závěžnější problémy včas. Ale jinak bych uvítala méně časově stresové konzultace v průběhu roku. Na ZŠ, kde teď jsem, jsem zjistila, jak málo se rodiče této konkrétní školy zajímají o své děti: Jen tři rodiče ze všech žáků mi přišli na konzultace. Prý pak chodí až těsně před tiskem vysvědčení přemlouvat k opravě známek na vysvědčení "aby se jejich drahoušek dostal na gymnázium". Uvidíme.

0 0
možnosti
AK

Již při první návštěvě třídí schůzky jsem zjistila, že bych učit fakt nemohla - né kvůli dětem, ale kvůli mnoha rodičům - v hodně případech jsou rodiče namachrovaní jedinci s přesvědčením o mimořádné genialitě jejich průměrných dětí.

Další úskalí pro kantory je mejlová komunikace - ty mejly, které posílají rodiče vyučujícím (a často posílají všem na vědomí) jsou slušně řečeno velmi tristní... Je zajímavé, že obsáhlé mejly se stížnostma a připomínkama na konání nějakého učitele většinou píší otcové dětí...

Pro vyučující to musí být hrozně obtížné nejen zvládat děti při hodinách, ale další komunikaci s rodiči 8-o

0 0
možnosti
Foto

R^Mohu bohužel jako učitel bpotvrdit (naštěstí ne od sebe). Jsou to někdy neskutečné věci. Nejtěžší to mají asi češtináři? 

A ještě horší je takovéto emaily posílat rovnou vedení, kdy potom ředitel, pokud nemá silné postavení u obce raději učitele vyhodí a nebo mu alespoň sebere předmět a vrazí jen pracovky apod.

0 0
možnosti
PS

Nejhorší je, když škola má nějaké zaměření a vyučující z předmětu, který je opačného pólu k zaměření školy a byl tam jen doplněn, aby se na škole ještě něco učilo a žáci i studenti nebyli už v poledne doma, si myslí, že zrovna ten jeho předmět je úplně nejdůležitější ze všech.

3 0
možnosti
Foto

Taky ještě..přežívám;-D

1 0
možnosti
Foto

My jsme silné holky, takže nás nějaké třídní schůzky nemůžou dostat...A když už jo, tak jen na chvíli ;-D

2 0
možnosti
FE

Pokud se rodič zajímá o prospěch svého potomka, pokud si ho vychoval tak, že mu může věřit a pokud dítě dává rodičům ke kontrole své  opravené testy, je popovídání s učiteli jednotlivých předmětů úplně zbytečná ztráta času.

5 0
možnosti
Foto

Jenže někteří pedagogové si na tom, že k nim rodič přijde a vystojí si (někdy nekonečnou frontu) zakládají.

Je však pravda, že nyní již chodím do front pouze tam, kde to synovi nějakým způsobem hoří ;-D

0 1
možnosti
VJ

A nebude to náhodou tak trochu výchovou rodičů? Sice je blbá doba, kdy se systém snaží rodiče sedřít z kůže a už nemají moc času na své děti, ale stejně škola není primárně od toho, aby suplovala výchovu a vštěpovala hodnoty.

3 0
možnosti
Foto

jak souvisí výchova se známkami?

2 2
možnosti
Foto

Uf. Na třídní schůzky jsem na střední škole už chodit odmítala. Pud sebezáchovy je pud sebezáchovy. Jste HRDINKA R^R^

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS