Diskuse

A proč?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J98a30n96a 83M87a97j80o27v93á

24. 5. 2014 18:06

Karma, Heli.

Prostě protoR^

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, roztomilé povídání. A proč všechna ta "proč"? Protože to tak už na světě chodí. ;-)To jsem se zas pro změnu zeptala jednou já, když jsme projížděli úsekem samých zatáček, proč tady nemohli prostě udělat rovnou silnici. Ze zadního sedadla se naklonil náš tehdy malý syn a vyřešil to. "A mami, nevíš tak náhodou, nač by byl potom ten volant?" ;-Da bylo to!!

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Tak už také tedy vím, nač je v autě volant ;-D;-D;-D Můj syn se velice pobavil ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Heleno, hlavně je nutno vyhýbat se mraveništím. Abyste jednou nedopadla jako hrdina kouzelné Haškovy povídky po podobné smršti otázek, jakou popisujete. Úplně zničený posadil synovečka do mraveniště a prchl. A zdáli slyšel hlásek - Strýčku, proč mne tak štípou mravenečkové... ?;-D A jinak - proč bych nedala karmu? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Šári, děkuji za radu. Mraveništím tedy vyhýbat ;-D;-D;-D Je pravda, že těch míst, která lákají nechat tam v těchto chvílích malého prudiče a prchnout je více ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Taky mě to čeká.Panebože, proč?;-D

0 0
možnosti
Foto

:-) Šári, to si ještě alespoň dva roky počkáte ;-D  Ale těšte se... ;-D

0 0
možnosti
JC

Když si tak na to vzpomínám, uvědomuji si, že nejmladší už tolik "proč" nepoložil, jako ti starší. Asi si už tolik nepotřeboval povídat s rodiči, když měl starší sourozence, kteří brebentili pořád.

0 0
možnosti
Foto

:-) Naše Ani má také staršího sourozence - jenže trošku moc staršího (čerstvých 16 let), takže většina "Proč" zbývá na mě... Mám pocit, že mi přibyla alespoň polovina šedivých vlasů, ale na druhou stranu vím, že za chvíli budu s nostalgií vzpomínat na různá "Proč"...:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Nádherná rekapitulace života. ;-D A proč? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak...komunikace...komunikace je důležitá :) Proč?:)

Protože po ní jezdí i auta :))

5 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Jak je ta čeština krásně rozmanitá ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
PC

Moc hezké ... a proč???? jste nám nenapsala, co je mimi zač? ;-D myslím rasu ....

1 0
možnosti
Foto

;-D Náš Johny je americký stafordík. :-)

0 0
možnosti