Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

ted je to behani, před tim to byla joga a všechny jeji varianty a ještě před tim Jane Fondova a aerobic a před ni spartadiady

pak lekari varuji před znicenymi koleny a vsecho se to mele porad dokola jako maslo/margarin, maso/soja, americke uterky z kosmických korabu, dobela cistici zubni pasta amerických filmovych hvezd

je to trend - v tomhle pripade zdravej trend

a mohutnej - v poslední době mi porad někdo funí za hlavou...

1 0
možnosti
Foto

Netreba behat, staci pohyb na zdravem tele...20 az 30 minut. Je to daleko prijemnejsi a zaroven k tomu nepotrebujete zadne extra vybaveni.[>-]

0 0
možnosti
Foto

No já nevím. Čokoláda a fernet mají stejné účinky a nemám při tom problém s dechem a nejsem poté na umření.

3 0
možnosti
Foto

Čokoláda je naprostá nutnost, ale po tom fernetu bych zase byla na umření já ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Jo, to u nás bývá každé 4 týdny...

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Tentokrát to však u nás bylo z jiného důvodu... ;-D;-D

1 0
možnosti
RB

Ještě dneska skočím manželce koupit nějaký běžecký boty.

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Tak snad Vám to pomůže oběma ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JT

Kdyz uz jsme u toho domaciho nasili. Vite proc jsou chlapi proti ? Protoze je to vetsinou spatne. A vite proc jsou zeny proti ? Protoze chapa nepreperou.

0 0
možnosti
Foto

A víte, co mě vrtá hlavou? Že jsem napsala článek o běhání a diskutuje se zde o domácím násilí...:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DVyzkouším.R^ Nesnesitelná bývám občas taky:-))

1 0
možnosti
JT

To rozhodne nedelejte. Uz se toho nezbavite. Pak budete muset behat porad. Kdyz si treba zlomite nohu, tak se sve nesnesitelnosti uz nezbavite.

0 0
možnosti
Foto

:/ běhat?:) Mám rád, když má vše své místo...nechci hledat plíce :))

3 0
možnosti
Foto

;-D Před rokem bych s Tebou byla zajedno :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ já nejradši vyplavuji endorfiny při plavání, dá to fušku se přemluvit, abych vyrazila, ale pak je to paráda... ;-)

2 0
možnosti
Foto

:-) Velký souhlas. Někdy je to skutečně těžké se přemluvit a překonat a vyrazit - ale pak je to skvělé ;-D

1 0
možnosti
MP

Byla jsem příšerná. Doslova nesnesitelná. Nervózní, podrážděná, vše mi vadilo – a to bezdůvodně.

Odkryla jste příčuinu mnoha epizod domácího násilí.  Nervozní, předrážděná, vše vadí a to BEZDUVOIDNE = nelze se divit že má li podobnou situaci doma muž třikrát do týdne, nakonec jednou ta pěst vyletí.  A doporučuji důraz na slovo BEZDUVODNE - dedy situaci, ve které nemá partner sebemenší naději vaše chování změnit.  Nikdo totiž nemá právo být na druhéhu hnusnej bezdůvodně.

1 4
možnosti
Foto

Vás by měl, pane Prášku, někdo mlátit od rána do večera, jste totiž zcela bezdůvodně podrážděný a přímo nesnesitelný pokaždé, když ze své klávesnice (a tuším, že i úst) vypustíte cokoli na adresu jakékoli ženy!!!

2 0
možnosti