Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No jo, pro mnoho lidí je nepochopitelné, že někdo něco dělá jen proto, že jej to baví a že z toho nic nemá a že je to často úplně k ničemu. Ale pár lidí si rádo přečte a tak to k ničemu přece jen k něčemu je.

0 0
možnosti
Foto

Všechno vždy k něčemu je :-) Jen to k čemu to je kolikrát poznáme až mnohem později.. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zjistila jsem, že jsi mi nějak svými blogy ze začátku "unikala":-) Tak teď čtu zpětně, ale nemůžu už přispívat, většina starších diskusí je už zavřená.

 Teď jsem dočetla blog o velkém věkovém rozdílu mezi sourozenci, čéče,psala jsem o tom taky blog;-D U nás rozdíl 14 a 9 let. Syna máš pěkného, mohly bychom ho seznámit s mou dcerou, co Ty na to?;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Hele tak Robča děkuje a že s tou starší se klidně seznámí...Prý máš poslat FB ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
ZS

Pěkný... souhlasím s Tebou a jsem potěšena, že mě jmenuješ. (Tedy, pokud si nic nenamlouvám.)... Jinak jsi mi asi četla myšlenku, protože jsem si včera říkala, proč si tuhle luxusní fotku s tak nádhernými vlasy nedáš na blog;-D ... nemusíš mi děkovat;-D ... a taky jsem si říkala to by Karel B. koukal;-D;-D;-D ... a jak to tak sleduju - kouká;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, nenamlouváš si nic(myslela jsem skutečně Tebe) a jsem ráda, že si "ke mě" chodíš číst ;-D Co se týká profilovky, tak se nefotím zrovna moc ráda a na její výměnu jsem se chystala již dlouho :-)

Jó - a Karel kouká...na psa ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Piš dál, bavíš mě;-DR^ A celkově bych to i podepsala, cítím to stejně.

2 0
možnosti
Foto

Šári, díky moc. To jsem ráda - a psát určitě budu ;-D

2 0
možnosti
MP

Blogem lze vyjádřit vlastní názor, nebo na něco poukázat či upozornit, nad čím by se čtenáři měli zamyslet.

0 0
možnosti
Foto

:-) Ano, i k tomu může sloužit blog :-)

0 0
možnosti
Foto

A (nikdy to nenapíši napodruhé) jsem rád, že píše i tato má druhá nejoblíbenější Helča :))

1 0
možnosti
Foto

Ach jo, proč já se nejmenuju Helena;-(;-D

1 0
možnosti
Foto

Mě když se ptají, proč píši blog, odpovídám - protože mě to baví.

4 0
možnosti
Foto

:-) Ano, to je nejlepší a nejkratší odpověď. Já jsem se však nad tím nikdy nějak nezamýšlela. Prostě píšu - a basta. Takže mě její dotaz trošku překvapil... :-)

0 0
možnosti
Foto

8-o A já Ti říkal...bloncko ;-D že se nestydím :))

3 0
možnosti
Foto

Háhá, nachytal se, nachytal;-D

2 0
možnosti