Diskuse

Jak jsem sebou neflákla

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

A co chodit darovat do Thomayerovy nemocnice?

Chodívá tam skvělá parta viz.

http://tinyurl.com/bloodcon

1 0
možnosti
Foto

:-) Děkuji za odkaz :-) Tomayerku mám již opravdu trochu z ruky...ale na druhou stranu - ty fotky stojí za zvážení :-)

0 0
možnosti
Foto

Jejda, na Vinohradech jsem taky krvácel. A párkrát z toho dobrovolně na transfuzce.

;o)

1 0
možnosti
Foto

Vláděnko, co my nemáme společné... ;-)

0 0
možnosti
AJŘ

;-DTaké jsem kdysi byla dárec;-D. Ovšem poprvé to nemělo chybu. Jeli jsme, auto 2 baby, tři chlapi, já řidič. Celou cestu jsme si dělali srandu s kým to sekne a kdo bude dávat záhcranu dýchání z úst do úst. Jasně, že to se mnou seklo. A ti chlapi, místo dýchání otevřeli akorát okno8-o. Však jsme je cestou zpět pěkně vytrestaly. Zastavili jsme v lese, v chatové oblasti, kde jsme to znaly a tam se naoko chystaly pěkně si užít. Chlapi se málem poprali o místo toho přebytečného a až domů ani necekli.;-D;-D Později jsme jezdili plný autobus. Bylo to něco jako výlet, a že jsme cestou trochu ucedili, bylo celkem nepodstatné;-D;-D.

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D To je krásný, vtipný příběh ;-D Já jsem spíše tipovala, že se ti chlapi poprali právě o to, aby nebyli na tom místě "přebytečného" ;-D

0 0
možnosti
Foto

Kdybyste řekla, mohla jsem Vám pár těch chybějících kileček s radostí darovat!;-D Jste odvážná a patří Vám díkR^

1 0
možnosti
Foto

;-D Již jsem pár podobných nabídek dostala, ale samozřejmě děkuji ;-D A děkuji i za přečtení a reakci :-)

1 0
možnosti
Foto

Výborné a svěží. Pobavilo a rozjasnilo ráno. Bojler jak hrom. ;-D

1 0
možnosti
Foto

:-) Díky. Jsem ráda, že líbilo a pobavilo :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ a dík za všechny, co tu vaši krev budou potřebovat ;-)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení i reakci :-)

1 0
možnosti
ZS

R^Karma, Heli, nejen za pěkně napsaný článek, ale i za dárcovství. A koukej přidat, ať to s Tebou neflákne!;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

;-D Zuzi, díky. A - dělám co můžu... ;-D;-D;-D

1 0
možnosti