Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mám to podobně s mými pokusy o psaní..kdo říká , že "píšu", mýlí se, jelikož se o to teprve pokouším. Bavím se tím. Ale najdou se i tací, co jsou přesvědčení, že bych s tím mým "psaním" měla "něco" dělat...a já nevím co ;-D Tak se stále jen bavím ;-) Heli, pokud je o Tvé básně takový zájem, vydej je, zpracuj na divadlo, zkrátka ukaž, že UMÍŠ psát básně!! ;-) Do toho!

0 0
možnosti
Foto

Heli, zdravím a moc fandím R^R^R^;-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Děkuji, Jituško :-)

0 0
možnosti
Foto

Ty, které jsem zatím měla možnost číst, jsou moc krásné!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Heli... Jen opravdu nevím, jestli se ta má dílka dají nazvat básněmi ;-D

1 0
možnosti
Foto

:-)R^

Já napsala asi dvě básničky a tím jsem svoje střevo (básnické) naprosto vyčerpala:-))

1 0
možnosti
Foto

:-) Ono se říká - Nikdy neříkej nikdy ;-)

1 0
možnosti
Foto

Standing ovation. Lepšíš se. Zase bojler! R^

2 0
možnosti
Foto

;-D Nevím jestli si nějaké ovace zasloužím, ale přesto děkuji ;-)

1 0
možnosti

R^Paní umělkyně, básnířko, doufám, že se s námi obyčejnými smrtelníky ještě budeš zahazovat;-);-)

Držím palce!:-)

3 0
možnosti
Foto

;-D Milá paní spisovatelko, s lidmi jako jsi TY se budu "zahazovat" velice ráda - pokud o to budou stát ;-) :-)

2 0
možnosti