Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Běžím tedy jsem!

Tak ať Vám nový rok hezky uběhne. R^

0 0
možnosti

To je krásné! R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Já věděla, že je na Tebe spoleh ;-) ;-D

0 0
možnosti

jsi blázen, jsi blázen, jsi blázen...ale šťastnej a já Ti to normálně závidím!! ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ale víš co to dalo práce, než jsem se do téhle fáze bláznovství dostala? ;-);-D

1 0
možnosti
Foto

;-DHa- u mě počasí zatím vyhrává...když je hnusně, nikam nejdu. 200m od baráku máme fitko s pásem,ale to mě neba.

Jsi dobráR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji - ale dá to práci ;-) A pás, to chápu. Ten mě taky vůbec nebaví...

1 0
možnosti
Foto

Podle titulku a obrázku jsem nejdřív myslel, že to bude o exotických opeřencích.

A ejhle, ono to je o exotických závislostech. Hezké, pohodové a příjemné čtení.

Karma zasloužená. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Děkuji. Jsem ráda, že ses pobavil :-)

1 0
možnosti

R^Karma!

Už jsem se lekla, že to vzdáš.

Já také běhám za každého počasí. Stejně se zpotím, takže je mi jedno jestli jsem mokrá od deště nebo od potu. A s tím rotopedem to mám stejné, vůbec mě to nebaví, přestože byly doby, kdy jsem na něm lámala rekordy, ovšem to byly doby před běháním.;-)

Hodně krásných naběhaných kilometrů ti přeji do tohoto roku!

4 0
možnosti
Foto

;-D Já a něco vzdát? To nejde... ;-D Jj, taky byl u mě před běháním rotoped ;-DA děkuji za přání.:-) Nápodobně.

2 0
možnosti
Foto

R^ Heli, ať se daří za každého počasí:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS