Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

...otevřeně přiznávám...že z jednoho chronicky zpěvněptákožravého kocoura jsem si vyrobil ledviňák....

...takž bych odvětil...ANO....

1 0
možnosti
Foto

8-o :-) Až tak? Matěj (kocour) byl syna a byl to jeho mazlíček - to bych mu nemohla udělat... Myslím synovi... ;-)

0 0
možnosti
DA

D57a43v18i12d 51A94d48l17e76r

15. 1. 2015 21:34

Na jeden jsem si teď vzpomněl. Můj tehdy dvouletý syn. Listoval časáky s auty u tchyně a tchána. K autům samozřejmě patřily sličné a spoře oděné děvy. Na každou ukázal a říká - Magda. To byla švagrová, fakt kočka. Pak narazil na reklamu na nějaké čistící prostředky s obrázkem staré ošklivé babizny, s hadrem a smetákem. A povídá - Věrka.

Věrka byla kamarádka tchýně. Problém je v tom, že byla zrovna u nich na návštěvě.

Jako by od té doby vztah tchýně ke mně nějak ochladl. :-)

2 0
možnosti
Foto

;-D Bezprostřední a upřímné reakce dětí - ty jsou někdy vskutku k nezaplacení ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dětské úlety a trapasy jsou vděčné! ;-D

Budu muset konečně sepsat tu "revoluční" historku. Jak jsem s tříletou dcerkou na ramenou sledoval na přelomu roku 1989/90 Jakešův projev z Červeného hrádku. Představ si dav nějakých sto dvě stě lidí, jak zírá do výkladu prodejny televizorů. Malá Jana do chvíle ticha ukázala prstíkem a povídá: "Šašek". Dav lehnul. ;-D

3 0
možnosti
DA

D58a81v76i47d 34A41d21l84e69r

15. 1. 2015 12:48

To s tou kočkou je dost dobrý. :-) R^

2 0
možnosti
Foto

Děti napadají někdy trošku zvláštní asociace. Pravda ;-D

0 0
možnosti

..však jsem psala, děti jsou radost!! ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Radost, radost a zase radost... Jen někdy trvá, než je člověk schopen některé situace, jako tu radost přijmout ;-):-)

1 0
možnosti
ZS

R^...takže kočka?;-)

Jednou jsme spali u známých. Když si on šel lehnou, slyšela jsem do vedlejší místnosti: "Ty moje kočičko, já jsem se na tebe tak těšil."

Ukázalo se, že takhle se nemazlil se svou ženou ale s kožešinkou, kterou měl v posteli proti bolesti zad.;-D

5 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Tak to jsi mě dostala...

1 0
možnosti
AJŘ

No, co, naše dítě zase pokřikovalo na každého vojáka "tata".

4 0
možnosti
AJŘ

A což, když bylo větší a tatínkovi, který pro ni náhodou šel do školky, na celé náměstí recitovala: Vlaje vlaječka červená, každý ví, co to znamená. Od té doby tam nebyl a já musela řešit vyzvedávání jak se dalo.

2 0
možnosti
Foto

;-) jo děti jsou na trapasy experti!

"Maminko, myslíš, že si ta tlustá paní zaplatila dva lístky?" 

"Už jsem ti říkala, že nemáš o nikom říkat, že je tlustý, to není slušné!"

"A maminko, myslíš si, že si ta plnoštíhlá paní, zaplatila dva lístky, když má pr.. přes dvě sedačky?"

10 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D;-D Ano, ano... Takhle ještě naštěstí naše Ani neumí přemýšlet a argumentovat, ale přijď si zítra přečíst, co mi provedla... :-);-)

2 0
možnosti