Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Karma, máš prima rodinu;-)

1 0
možnosti
Foto

Mám, Zuzi, díky. :-) Ale víš co to dalo práce si je takto vychovat? ;-) ;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)Gratuluju k úspěchu a s tou vzácností to mám stejně;-D Občas musím od nich vypadnout, abych se nezbláznila a pak se na ně moc těším (a oni na mě- doufám taky;-D).

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Šari. Tak, já většinou právě všude cestuji s dětmi - případně ještě se psem, takže tentokrát to pro ně byla taková menší změna :-)

A nevěř tomu, že se na Tebe netěší...;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký čánek, karma.

Vítej zpátky :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1437x
Moje životní motto: Život je úúúúúžasné dobrodružství...