Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Heli, to máš ještě dobré! Kristian nutně, ale opravdu životně nutně (i když v tomto případě je slovo životně trochu paradox), potřebuje lidskou kostru. Naštěstí už tak trochu chápe, že peníze nerostou na stromě, tak je ochoten mi na ni přidat ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Tak, Kristík je vždycky originál ;-D A je moc prima, že si spoustu věcí nechá vysvětlit :-)

1 0
možnosti
Foto

Heli :-)

u nás se to takhle nenosilo. Starší dcera měla opačnou taktiku - postavila se k něčemu v obchodě, zaujatě to pozorovala a pak zkonstatovala něco ve stylu: "To jsou krásné pastelky, ty se mi líbí. Ale já je fakt nepotřebuji."...no, co budu povídat, uhnala mne na to častěji, než kdyby si dupala nožkou.

2 0
možnosti
Foto

Celá já! Já to takhle krásně uměla s tatínkem ;-)

2 0
možnosti
Foto

Doma nehrozilo. Dostala jsem sdělení, že danou věc nepotřebuju. Že nemusím mít všechno, co mají ostatní. Na mobil jsem musela čekat do osmnáctin. Víc jak rok poslední socka ze třídy... Moje vytoužené hračky demonstrativně dostávaly mladší sestry.;-(

1 0
možnosti
Foto

U nás na mobil nebylo, takže to šlo z vydělaných peněz na brigádách, také někdy v 18, když ho už tak půlka třídy měla (rok 2001).

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Zuzi :-) Jsem ráda, že ses přišla kouknout :-)

0 0
možnosti
Foto

Co se týče "chytrých" telefonů a tabletů v rukou dětí - ale nejen jich - naprosto s Vámi souhlasím. A téma Vašeho článku je u nás častým tématem diskusí s již téměř osmnáctiletým synem. Tvrdím mu, že hraním her a trávením času v tom uměle vytvořeném, virtuálním světě, promrhává svůj život a přestože hrdě hlásí, že nehodlá plout s proudem, připojením jede na jeho nejvyšší vlně a dobrovolně si nechává gumovat a "programovat" mozek.

Stačí se však jen rozhlédnout při cestě v MHD. Kolik lidí si čte knížku (dejme tomu i ve čtečce)? Kolik jich se jen tak dívá kolem sebe a pozoruje reálný svět? A kolik jich sedí/stojí, uši ucpané sluchátky, oči přilepené k displeji, plně pohlcení umělým, virtuálním světem - a ten skutečný, reálný je přitom míjí - a oni to dovolí... Je to smutné.

1 0
možnosti
Foto

Helčo, to můžu být ráda, že mám kluky, a nikdy mě tímto nezaskočili;-)Ale jejich přání jsem vždycky tak nějak vytušila, jako každá mamča,:-) to už je ale hrozně dávno, to letí! ZdravímR^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Jituško :-) Tak mě tím dokázal překvapit i Robča :-) Jsou to prostě miláčkové ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Mám tři dcery, ale "nutně potřebuji, protože už to mají všichni" jsem od nich nikdy neslyšela. A hluchá zatím nejsem.

1 0
možnosti
Foto

Jéééé, to se máte :-) Toto štěstí mě nepotkalo a u malé ve školce je prý - nutně potřebuji - naprosto obvyklá komunikace dětí s rodiči... Bohužel... Ale, holt, holčička pozná, že ve skutečnosti spoustu věcí opravdu nutně nepotřebuje. Jen mě to bude stát spoustu nervů a trpělivosti ;-D;-D;-D Ale, vždyť ty naše dětičky jsou taková radost :-P;-D;-D;-D

0 0
možnosti

buďte ráda, že je dcera ještě malá. my teď doma "životně nutně" potřebujeme nový mobil :-)

3 0
možnosti
Foto

Nenechte se zmást :-) I ta pětiletá cácorka již za mnou přišla, že už ale fakt potřebuje ten tablet... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS