Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Heli...Ty si neodpočneš ani v hrobě, jak Tě znám! ;-D

R^

0 0
možnosti
Foto

Nádech...výdech...a klídek,Heli:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Jj, nádech, výdech, vylovit psovi z misky s vodou kousky jablek, které mu tam Ani naházela (přeci se s ním rozdělí, ne), nádech, výdech...zvoní telefon... nádech, výdech... píše mi Robinův třídní sms... véééélký nádech , výdech... zanést boty, do opravny, zajít do banky, do knihovny, s Ani na logopedii, do sboru, fofrem do obchodu... Já jsem někde zapomněla ten klídek... ;-D;-);-D Díky :-)

0 0
možnosti
ZS

Pobavila jsi mě, Heli! KarmaR^

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda, Zuzi :-) Brzy se uzdrav :-)

0 0
možnosti
Foto

J82a85n98a 63M21a91j91o32v66á

21. 11. 2016 18:02

Díky, dlouho jsem od Vás nic nečetla a pobavila jsem se. Jen jsem v závěru čekala ještě něco "nečekaného"...jakože obdivné pohledy patří plyšovému kotěti zavěšenému na okraji šatů nebo tak něco. A jsem na jednu stranu ráda, že obdiv byl obdiv...a na druhou stranu mi to v první chvíli bylo trošku líto.

A čas? Ten se prostě kroutí, darebák.

1 0
možnosti
Foto

Jani, nějakou dobu jsem se tady "psavě" nevyskytovala - nějak nestííííháááám ;-D

Tak to mě mrzí, že jsem Vás závěrem zklamala... No, plyšové zvířátko jsem na šatech fakt neměla ;-D Ale pořád jsem se otáčela, že jde někdo za mnou a patří to jí/jemu ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS