Diskuse

Těžký úkol

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Moc hezky, sugestivně napsané. Vy píšete o tom, že máte před očima pana Petra, já při čtení Vašeho blogu zase Vás.

Děkuji za vše.

jhk

2 0
možnosti
Foto

Táááák, paní Jaruško - a teď jsem dojatá... Děkuji za krásná slova.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za parádní článek. Mám radost, že jsem se s Petrem mohl několikrát setkat. Půjčíš mi tu knihu? :-)

1 0
možnosti
Foto

Dík za přečtení. Jsem ráda, že se článek líbí. A knížku Ti samozřejmě ráda půjčím :-);-)

0 0
možnosti
MV

kdyz nekdo dokaze videt modryho psa.... krasny

1 0
možnosti
Foto

Byl to výjimečný člověk, Marku. Měla jsem ho moc ráda. Jen je škoda, že tu něčí výjimečnost si v plném rozsahu dokážeme uvědomit, kolikrát až je pozdě...

0 0
možnosti