Diskuse

Není kapucín jako kapucín

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Heli, to je moc hezké:-)

1 0
možnosti
Foto

Noooo, inspiroval jsi mě :-) A Mirka vyprovokovala... ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^ jen tak dál, Helčo, jen tak dál! Hezky piš!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Zuzi :-) Budu se snažit :-)

0 0
možnosti
Foto

Helčo taky jsem se zasmála a úplně si to představila - frajer kluk R^ Já to říkám furt, že nemůžem všechny házet do jednoho pytle!

1 0
možnosti
Foto

A kdybys viděla jak se tehdy řehtal můj Robin ;-D;-D;-D Když mi to začal povídat, trnula jsem, že se do role mstitele utiskovaných postavil on - má ty sklony. Ale holt - kapucín ho předběhl ;-D;-D

0 0
možnosti

Kéž by bylo víc takových kapucínů!

Moc dobře se to čte! Díky.

1 0
možnosti
Foto

:-) Já děkuji za přečtení a reakci :-)

1 0
možnosti
Foto

Sláva, Helča žije!

Oko mé už téměř po ní plakalo a srdce vynechávalo v rytmu.

1 0
možnosti
Foto

Jéééé, Martine, tak to kdybych byly bývala tušila, píšu na blog od rána do večera ;-);-D

0 0
možnosti

:-)jo, není vše v jednom hábitu jen zlé a nebo jen dobré.R^

Díky za příběh:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení i reakci :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc hezký příběh, Helo! R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, Šári :-) Konečně jsem zase po dlouhé době něco napsala :-) Většinu psacího prostoru mi teď totiž zabírají ty naše Mosty ;-)

0 0
možnosti