Diskuse

Poprvé

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Heli, i u mě je něco poprvé a je to krásný! Roli babičky si užívám naplno;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Jíťo, ještě jednou - MOOOOC GRATULUJI!!!! Ať je Tomášek zdravý a šťastný. Užívej si to :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Helo a ne poprvé;-D R^ Pozdravuj Sašu a řekni jí, že se těším, až budu poprvé...;-)

1 0
možnosti
Foto

Šari, díky. My se taky těšíme :-)

0 0
možnosti
Foto

Nellče taky mrkvička nejede ;-D;-D;-D

Ani brokolice. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já se těm našim holkám nedivím ;-D

0 0
možnosti
Foto

Inu... já dal Adamovi v necelém půlroce bramborovou kaši a karbanátek :-). A už nikdy mi nevzal do pusy sunar :)))). Moc pěknej text Helčo, na všechno jsem si vzpomněl!

1 0
možnosti
Foto

Jóóó, tak karbanátek!!!! A já na ni jdu s trapnou kašičkou a pak se divím ;-D;-D;-D

Díky, Patriku :-)

0 0
možnosti

Heleno, když čtu Vaše blogy, cítím se jak pokropená živou vodou. Moc lidské a milé.

Kolikrát já jsem v životě jen zažila poprvé s tou zeleninovou polívčičkou! A je to tak. Některé mimčo si mlaská, a některé prská:-))) Asi bude Sašenka "masová":-D

Tak ať se vám to "poprvé" i nadále líbí!

2 0
možnosti
Foto

Maruško, děkuji za krásná slova.

Taky doufám, že se to s malou brzy poddá ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS