Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J95a44n87a 80M23a50j51o72v48á

26. 7. 2019 14:21

Heli, přeji hezké léto :-)

0 0
možnosti

Jsi přirozeně krásná žena, máš šmrnc, i životním postojem, jsi zajímavá..to vše dělá ženu atraktivnější a mnohdy i "mladší"..;-)

1 0
možnosti
Foto

Jééé, Miri, děkuji :)

0 0
možnosti
Foto

Milé čtení, od milé paní;-)R^Moc Tě zdravím a přeji krásné léto.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, Jíťo :) Děkuji za přečtení :) Také Tě moc zdravím a užívej si léto :)

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím. Tu mě píchne, tam mě dloubne, to už se pro Tebe nehodí... Člověk by měl mít radost, že toho ještě může hodně a užívat, co to jenom jde. Díky za článek a hezké léto. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Soni, já děkuji za přečtení. Spousta mantinelů, které se nám pletou do života, si dáváme my sami... Ale když si to pak uvědomíš, je to príma :)

0 0
možnosti
PK

Nadpis mi připomněl jeden výrok našeho hereckého genia JW: ,,

„Bernard Shaw byl živ sto let, řekněme. Byl to krátký anebo dlouhý život ? Krátkej život, protože Bernard Shaw tady moh bejt ještě dvěstěpadesát let, protože pořád měl co říct. ... Takhle je to. ... Zatím co v této chvíli po celém glóbusu je roztroušeno já nevím kolik třicetiletých, který tady už čtyřistapadesát let nemuseli bejt.“;-D

2 0
možnosti
Foto

:-) Pan Werich měl geniální myšlenky a toto je bezesporu jedna z nich. Děkuji :)

0 0
možnosti
Foto

No dobře, tak jste se rozepsala kolem a kolem a nějak jste zapomněla odpovědět na otázku kolik, že vám to opravdu je. Ne, že by mě to teda u žen překvapovalo. Vzhledem k tomu kolik vám asi bude, tak to tajemství už není důležité.

1 0
možnosti
Foto

:D Tak jsem to zase spocitala a vyšlo mi, ze aktuálně 42 :D

0 0
možnosti
Foto

Za málo :) Dík za přečtení :)

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem koukla, že jsme nad sebou;-D a hned jsem si Tě přečetlaR^. Čteš se krásně, tak lehce, pohodově. Mám husinu jak je to pěkné i mě článek rozesmál. Dala bych tři karmy kdybych mohla a titulku určitě, protože ty si zasloužíš vnést pozitivitu do duší mnoha lidem ... jsem moc vděčná za to, že Tě znám Heli V

1 0
možnosti
Foto

Káji, děkuji za tak krásná slova - od Tebe opravdu potěší :) Az mi vehnaly slzy do očí... Já jsem taky moc rada, ze Te znám. Ještě jednou - DÍKY :)

1 0
možnosti