Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Začala jsem navigaci také buzerovat a jaji připomínky už beru s humorem. Pěkné vyprávění. 

1 0
možnosti

My ji říkáme: LOLA, navigaci, podle filmu RV. A také se s ní hádáme...;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Když ono to kolikrát jinak nejde, že? 

0 0
možnosti
Foto

Taky se hádám s navigací.;-D

A tvoje psaní mě baví a už netrpělivě vyhlížím pokračování. I vaše fotky z Fcb miluju.:-)

2 0
možnosti
Foto

Sari, dík. Tak snad Tě nezklamu 

1 0
možnosti

Myslím si, že vaše Saša je moje malá odnož. Naprosto ji rozumím, např já jsem jako malé děvče nešla na dvůr s kýblem do popelnice neučesaná. Kabelka jasně, mám krásnou fotku asi čtyř až pětiletá z Vyšehradu samozřejmě v šatičkách, mašlema na copánkách a s kabelkou.

Pozdravuji Sašu velice, srdíčko jedno zpřízněné :-)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji.A pozdrav už jsem vyřídila.

Moje babička (když jsem ji do telefonu popisovala zase jakousi Sasinu eskapadu), tak říkala: "Prosím tě, takové mrne a tak si vymýšlí co si oblikne? No, po kom to má?"

"Jak po kom kom to má, babičko." začala jsem se smát. "Po tobě a po mě. Jenom v těch dětech se ty geny násobí."

0 0
možnosti