Já běhám, a ty?

Helena Skočová

Prosím, pusť mě ven

Toto není silvestrovské škemrání mého dospívajícího syna, abych ho pustila večer někam ven. Toto bylo mé vlastní posilvestrovské škemrání.

5.1.2015 v 8:33 | Karma článku: 12.42 | Přečteno: 635 | Diskuse

Helena Skočová

Víš co, mami? Běž…

...si zaběhat. Pronesl na mou adresu syn při pravidelném sobotním úklidu. Ano, domníváte se dobře. Byla jsem příšerná. Doslova nesnesitelná. Nervózní, podrážděná, vše mi vadilo – a to bezdůvodně.

29.5.2014 v 9:32 | Karma článku: 31.35 | Přečteno: 8325 | Diskuse

Helena Skočová

Heslo dne: Držet se Karla s ptákem

Lidé někdy mívají docela šílené nápady. Mě tento neduh – občas – popadne také. Jenže, nejprve si vždy myslím, že ten nápad je vlastně naprosto skvělý a jak moc je šílený se projeví až později a postupně.

11.3.2014 v 9:45 | Karma článku: 10.64 | Přečteno: 781 | Diskuse

Helena Skočová

21 kilometrů? No, ty ses zbláznila!

Přesně toto mi řekla moje maminka, když jsem jí oznámila, že za čtrnáct dní běžím svůj první půlmaratón. //

7.10.2013 v 17:20 | Karma článku: 15.64 | Přečteno: 550 | Diskuse

Helena Skočová

Skřítek Šeptal, padající tepláky a … START!

Šeptal je záludný a zlomyslný skřet, který mě provází. Někdy se objevuje častěji a někdy se zase na nějakou dobu téměř úplně ztratí. Jeho životní náplní je zrazovat mě od dobrých a užitečných předsevzetí a plánů svým vytrvalým našeptáváním. //

2.10.2013 v 17:50 | Karma článku: 8.72 | Přečteno: 243 | Diskuse

Helena Skočová

Pýcha předchází pád

Staré známé pořekadlo a někdo by mohl říci, že klišé. Ale nepřipadá vám také, že právě ta nejotřelejší klišé jsou v životě nejpravdivější?

1.8.2013 v 10:10 | Karma článku: 10.12 | Přečteno: 1202 | Diskuse

Helena Skočová

Jít za svým snem…

Jako své motto jsme si v maturitním ročníku zvolili: „Chceš-li realizovat své sny, probuď se.“ Skutečně nádherná slova výstižně popisující - nadneseně řečeno - ideály mládí.

23.7.2013 v 14:02 | Karma článku: 10.61 | Přečteno: 744 | Diskuse

Helena Skočová

Haló, slečno, pojďte k nám!

Chválit je třeba. Pochvala nic nestojí, ale pomůže a povzbudí. Já vím, že toto rčení se používá na úsměv, avšak s pochvalou je to obdobné. Pokud je člověk pochválen a to v jakémkoliv směru či činnosti, tak nejenže ho to potěší, ale ve většině případů i nakopne k dalším a ještě lepším výsledkům.

17.7.2013 v 10:09 | Karma článku: 15.67 | Přečteno: 912 | Diskuse

Helena Skočová

Umřu. Jo – určitě umřu aneb Jaké to bylo poprvé

Každá věc, která je poprvé se hned tak nezapomíná a to v případě, ať už je ten zážitek příjemný nebo zcela opačný.

4.7.2013 v 12:06 | Karma článku: 19.33 | Přečteno: 1761 | Diskuse

Helena Skočová

Hlavní je nepodceňovat přípravu

Ať již se rozhodnete pro jakoukoliv činnost, vždy je lepší když se na ni předem připravíte. Můžete tak totiž předejít spoustě nepříjemných překvapení. Jenže – příprava nepříprava, ono se stejně vždycky něco „překvapivého“ najde...

26.6.2013 v 9:50 | Karma článku: 5.74 | Přečteno: 405 | Diskuse

Helena Skočová

Běhat? A proč?

Ke každé činnosti, kterou člověk dělá má nějaký důvod. Musí, chce, baví ho... A od každé činnosti, kterou vykonává něco očekává. Například od práce v zaměstnání je to určitě finanční ohodnocení a nebo také kariérní postup, pocit seberealizace. Pokud má někdo nějaké hobby – třeba modelářství – staví a lepí a pak jde s vyrobeným letadlem na louku, kde svůj výtvor pustí a sleduje, jak míří do oblak. Svým koníčkem relaxuje. A co takhle sport? Proč lidé sportují? Proč se mučí v posilovně, běhají, jezdí na kolečkových bruslích nebo na kole, hrají tenis, fotbal...? Někdo kvůli kondici, někdo aby zhubnul, někdo třeba pro svůj dobrý pocit. A proč jsem začala běhat já?

21.6.2013 v 15:52 | Karma článku: 10.42 | Přečteno: 541 | Diskuse