Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proč jenom mám pocit, že jste nahlédla do naší domácnosti?;-(;-DR^Vč. toho psa ve vaně!

0 0
možnosti
Foto

;-DNěco mi to připomíná:-)

Teď je u nás neteř. Do holčičího pokojíku jsem jen opatrně nakoukla a víc nemám odvahu:-))

0 0
možnosti
PA

Jojo,je to tak..takže jdu gruntovat pokoje svých tří synů,kteří jsou na letním táboře(dva z nich jako vedoucí) Ještě,že mám strejčka,páč okna jsem umyla už o víkendu.Jaký si to uděláš...

0 0
možnosti
Foto

...takový to máš...:-) Přesně tak :-)

0 0
možnosti
JO

Jojo, známe. Já mám ráda uklizeno, hrozně bych si přála naprosto minimalistický, čistý, uklizený byt kde by bylo vše na svém místě. Bohužel, nikdy jsem toho nedosáhla, jelikož mi všichni házejí klacky pod nohy a to včetně naší kočky.

Takže přála bych si.... někdy se i snažím, ale zase nerada trávím čas uklízením, takže je to věčný boj, který vedu nejen s dětmi, ale i sama se sebou.

To s říkáním: míč do míčů, lego do lega taky znám, taky to jinak u nás nefungovalo. Takže jsem si vždycky sedla do DP a jen jsem říkala a ukazovala, co a kam. Kluky mám v pubertě, někdy to ještě použiju, když už opravdu nervy tečou, ale u nás začalo fungovat: dokud nebudeš mít uklizeno, zůstane PC vypnutý a pak se PC  smí zapnout až po mé kontrole;-DA to to jde najednou všechno rychle.

1 0
možnosti
Foto

Ano, ano - hrozba pozastavení přístupu k PC na puboše opravdu platí ;-D Někdy lituji, že nemáme na wifi - změna hesla - to prý je ještě pádnější argument ;-D

0 0
možnosti
KV

Moje bývalá byla na děti jako ras... cepovala je na úklidu až slzy tekly proudem.

No jo, ale ty děti, dnes už dospělé, stejně bydlí u ní - za to za mnou jezdí sotva tak jednou za rok... :-/ ... Co mi tedy bylo platné, že jsem se jich tenkrát zastával - ona asi ta přísnost ve výchově vůbec nebrání, aby vás děti milovaly (možná spíše NAOPAK)... :-/ ... A přeberte si to, jak chcete, vážení! ;-)

0 0
možnosti
KV

Jedno ale vím jistě:  Mám dnes báječnou partnerku a ta rozhodně kolem sebe věci (šatstvo) nerozhazuje, jak ji napadne. - Naopak.  ;-)R^V 

Přitom mě ale ani neterorizuje přehnanými nároky na pořádek... ;-)R^V

Máme to "nějak" nastavené a tak nám to vyhovuje. - Jak to asi budou mít jednou (nastavené) ty naše děti (vaše děti)? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Šakálka před úklidem vždy hrozně bolí bříško nebo hlava :) A zamrká modrýma očima a maminka mu to věří :))

1 0
možnosti
Foto

:-) Ani taky mrká a doplní to ještě roztomilým úsměvem s dolíčky ve tvářích, ale má to marný...Řeknu jí, že to na mě neplatí...(No, na tatínka občas jo...):-)

2 0
možnosti
PS

V pohodě, je to jen nezvládnutá výchova :)

1 0
možnosti
MT

Já to řeším tak, že do jejich pokojů nechodím a vydávám jediný pokyn - zavřete si dveře, ať na to nevidím.:-)

6 1
možnosti
HP

;-) Znam (az na toho pubertaka a psa, jen v podani dcery). Uz jste meli cely vikend doma plaz? Tj. po celem obyvaku rucniky - ma nich plysaci (kazdy s hrackou, knizkou a kosmetikou) mezi tim babovky (bohuzel i s piskem) - mamiiii nech to tam oni si chteji stavet hrad. Dalsi oblibena hra je nastrkat vsechno mozne do tasek (v pomichanem stavu) a nosit to po celem byte - nesnasim hracky co maji vice dilu a matka Popelka se to za "pomoci" dcery cas od casu snazi roztridit.

.

4 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Tak pláž jsme doma ještě neměli ;-D Ale chození po bytě s plnými taškami hraček a nechávání částí jejich obsahu všude po bytě - to znám. Také je oblíbená hra strkání malých hraček (nebo jejich součástí) do bot v botníku...:-) A třídění hraček, jako Popelka - to dělám taky. A fakt to nesnáším...:-)

2 0
možnosti
Foto

Má dcera před několika lety na pokyn k uklizení si svého pokoje reagovala udiveným výrazem a otázkou: "My snad čekáme nějakou návštěvu?"

Od té doby je bohužel čím dál nad slunce jasnější, že je v tom zásadním po mně.

5 0
možnosti
Foto

;-D Stejně, jako Vaše dcera, kdysi reagoval můj mladší brácha ;-D

2 0
možnosti