Diskuse

Od Když... po Snad

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Jsme zatím více jak šest let někde v první třetině toho ,,Když":-). Karma!

0 0
možnosti
Foto

:-) Tak to přeji, ať jste tam co nejdéle :-)

0 0
možnosti
FF

A když duše bolavé...cestou, jež daná dávno jim, jdou........a kdyby sebevíc chtěli, tak změnit směr nemohou...

3 0
možnosti
Foto

Hm...nemohou...Děkuji za přečtení i reakci :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Filozofické téma,ale zajímavéR^

1 0
možnosti
Foto

No, Šari - filozofické téma :-) Spíš bych to označila, že se na mě odrazil jakýsi podzimní splín :-)

1 0
možnosti

život píše sám...(?) :-)R^

1 0
možnosti
Foto

:-) Ano Miri, život píše - ale tentokrát ne ten můj... :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak nějak...to asi bývá...

0 0
možnosti
ZS

R^... Heli, moc pěkné, karma.

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že se líbilo :-)

0 0
možnosti
ZS

... jsi mě předběhl, napadlo mě totéž;-)

2 0
možnosti