Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já nedávno překonala odpor a zeptala se Anetky, zda by chtěla jít do cirkusu (byl tady Berousek).

A ona:" Nechci, cirkus je trapnej.":-) Uff, ani neví, jak se mi ulevilo.

Pevně doufám, že stejně trapnej se bude jevit za 2-3 roky i malému;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D Tak to Tě, Šari, chápu. 

To kdybych se teď naší Ani zeptala, jestli chce jít do cirkusu, bez mrknutí oka by mi řekla, že jo. Je to prostě poděs... ;-D

1 0
možnosti
ZS

R^Vidím, že jste si to nakonec užily a děkuji za zpravodajství. Jestli bude tvůj Robin jako můj syn, tak se neboj, hned tak vnoučata nebudou.;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, děkuji za uklidnění - a to nejen kvůli mé případné další návštěvě cirkusu ;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Zase jsem se řehtal nad poděsy. ;-D

Boiler included. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to je fajn, že jsem Tě pobavila ;-)

0 0
možnosti
Foto

Heli, určitě to stálo za to, budeš mít nač vzpomínat ...i  "cácorka" ;-DR^;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Jituško, stálo. A vzpomínat máme opravdu nač - tedy já určitě ;-D A Ani byla hrozně spokojená :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1437x
Moje životní motto: Život je úúúúúžasné dobrodružství...