Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Potěšilo a pobavilo. Vzpomněl jsem si jak moje holky byly malé.

Všechny děti jsou stejné. Děkuji za roztátí náledí. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Je prima tyto budoucí krásné vzpomínky prožívat :-)

1 0
možnosti
Foto

Heli, moc krásný...R^Mikuláše prožívám stále stejně, jako v dětství...A Tebe, jako Anděla, sem někdy dej, ať to posoudíme;-)..zdravím!

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Jituško a děkuji. Mikuláše prožíváme každý rok nějak jinak. Pokaždé vyberu nějakou jinou akci - třeba Čerti na Čertovce jsou skvělí. A fotku anděla - až mi ji pošlou - pak hodím na Fb ;-):-)

1 0
možnosti
ZS

R^Chudinka Aninka... já jsem se jako dítě málem udusila vařeným vajíčkem, když na chodbě paneláku začali čerti chrastit řetězy. Bylo mi asi pět a dodnes si to pamatuji. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Já jsem se, jako dítě, taky jednou čerta pořádně vyděsila... A do dnes si to pamatuji. Proto se snažím, aby u nás Mikuláš proběhl vždy spíše v klidu :-) I tentokrát byl, Zuzi, čert docela hodný. Ani na malou nechrastil řetězy - jen ji oslovil jménem - a to stačilo :-)

1 0
možnosti