Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zádíčka, to je moje parketa! Lázně jsou na ně nejlepší! Doufám, že je letos zase dostanu, jinak nevím nevím...mazání nepomáhá, i když je to příjemný, obzvláště pak mazání vzájemný...

1 0
možnosti
LJ

Jak komu, mne mazání pomáhá.

1 0
možnosti
AB

Já bych napsal "ta záda", ale nemám blog.

1 0
možnosti
Foto

To je jedno, jestli máte blog. Máte pravdu. :-) Ta záda - tak je to spisovně. Zvolila jsem "ty záda", protože takto "hovorově" doma mluvíme :-)

0 0
možnosti
Foto

Pobavilo ;-D

Vzpomněl jsem si na pana Horníčka, jeho malou ženu a démony proměny ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D Ju, na Fb jsi to popsal výborně ;-D A jsem ráda, že Tě to pobavilo :-)

0 0
možnosti
Foto

A až se vzájemně namažete, tak se můžete společně namazat ;-)

2 0
možnosti
Foto

;-D Heli, to je dobrý nápad ;-D

0 0
možnosti
Foto

Záda jsou super, doporučuji si následující den po malování nebo jiné podobně duchovně povznášející činnosti udělat několikatihodinovou cyklistickou vyjížďku ;-D

2 0
možnosti
Foto

Nooo...cyklistickou vyjížďku...to nevím jestli bych zvládla... ;-D Uběhnout pár km, to jo...ale kolo...to natrénované fakt nemám :-)

0 0
možnosti

Záda jsou prevít, vím o tom svoje...;-D njn, už nám není 20..

R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1437x
Moje životní motto: Život je úúúúúžasné dobrodružství...