Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem teda napnutá, kdy se ten tvůj mrňousek vyklube! A článek jsi napsala moc pěkně, připomnělo mi to leccos;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, děkuji... a už se to blíží...nejpozději v pátek...termín je dohodnutý a objednaný:-)

0 0
možnosti

I vy blogerky jedny těhotný! Jedna za druhou tu na blogu nejdřív funíte, pak rodíte, pak píšete o všech těch radostech a strastech...ale vtipně, trefně a s láskou...jaké to naše mateřství prostě je ;-)R^

A že budu ta nehodnější teta, to platí, doufám, že budu hrát prim! ;-D:-P

1 0
možnosti
Foto

Jako s hodnou tetou se s Tebou rozhodně počítá:-):-);-)

0 0
možnosti

Móc hezky, a s láskou k tomu zázraku v bříšku, napsané!:-))

Díky za to, a hodně štěstí!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, MOC děkuji :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Helo, ty jsi pořád stejná, i když jsi na chvilku "jiná". :-)Myslím na tebe moc a přeju lehkou "těžkou hodinku", neboli jak říkaly naše babičky - Šťastný porod! V

1 0
možnosti
Foto

Šári, díky :-) Už se to blíží... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Drž se,děvče,máš to za pár;-) jsem napjatá s tebou,co nakonec vyleze z tvého lůna,jestli kluk,nebo holka.:-)

1 0
možnosti
Foto

Šári, mě už je to fakt fuk. Hlavně ať už to mám za sebou;-D A díky :-)

0 0
možnosti

Ještě si to pamatuju, já to měla okořeněno o naší svatbu, synovu maturitu a odvážení ho na přijímačky, vše s podobným pupíkem a díky vedrům oteklýma nohama. Vlastně od malinka byl Pája součástí všeho důležitého:-), Užívej si to, Heli, jak jen můžeš. Uteče to šíleně rychle. V

1 0
možnosti
Foto

Dáši, užívala jsem si to... a snažím užívat pořád...ale spíš už se FAKT těším až to budu mít za sebou ;-) :-)

0 0
možnosti
Foto

Rozmluvy s mrňousem v bříšku jsou nenahraditelne.:-))

1 0
možnosti
Foto

Soni, ono je to tak nějak... automatické :-) Vždyť je pořád se mnou :-)

0 0
možnosti

Zdravím Vás, Helenko, a hladím miminko přes bříško :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Držím moc palce, Heleno:-)

2 0
možnosti
Foto

V první řadě i já gratuluji a přeji hladký průběh.

K vašemu poznání nesmyslnosti věčného spěchu jsem došel před již více lety, dyž jsem např. v tubusu Nuselského mostu podíval 7x(!) na hodinky. I jsem je odložil a začal to pojímat dost podobně, jako vy..... ač graviditou nedotčen. :-)

2 0
možnosti
Foto

Velice děkuji :-) A spěchat někdy skutečně nemá smysl :-) Jen jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží až budu opět ve stavu "normálním" ;-)

1 0
možnosti