Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zahradu nemáme,ale stačí ty ksichty, když má jít vyvenčit psa. Skoro 15let (dceři, ne psovi;-D). Do pokoje holek radši už nenahlížím- a už dávno tam neuklízím:-)

0 0
možnosti
Foto

J62a82n68a 16M95a96j81o40v72á

12. 5. 2014 20:50

Co bys taky dělal v tak nebezpečném území...taky to nedělám, jen občas zavyhrožuji inspekcí, to když se mi jeví, že špinavé prádlo už musí na zemi ležet v několika vrstvách

0 0
možnosti
Foto

J27a58n50a 74M45a38j54o65v17á

12. 5. 2014 19:30

Heli, u nás usídlené pubertální baby (rovněž 15 letý mladík) minulý týden sekalo zahradu a poté, co jsem mu vyjasnila, že to odflákl a tedy si to doseká i strunovkou tam, kam sekačkou nejde zajet - resp. i tam, kam se mu zajet prostě nechtělo poměrně bez protestů práci dodělat šel (asi jsem vypadala fakt naštvaně). No a v rámci dosekávání koutů mi tou strunovkou zcela vzorně posekal celý záhon jahod v plném květu. Tentokrát byl VELMI pečlivý, nezůstal tam ani lísteček.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Oni skutečně dokážou být v některých chvílích VELMI  pečliví ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JM

...ale takové pole – to už je nad mé síly… :)

Tak to jsem se nasmál..., to je rafinované :D

1 0
možnosti