Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já třídní schůzky také nesnáším. Od rána učit, pak dvě hodiny porada, návštěvy rodičů v kabinetě, kolečko po třídách... padám do postele úplně mrtvá.

Občas mi nějaká maminka vynadá, že její syn měl na ZŠ z ČJL jedničku a na osmiletém gymnáziu má trojku. Jednou mi jeden otec sdělil, že mě jeho syn lituje, protože vidím jen na jedno oko. Ale jinak mám rodiče docela ráda - nejsou v pubertě ani v adolescenci, občas mi i poděkují, občas se na mě usmějí.

Platí ovšem jedno pravidlo - nepříjemní studenti mívají často nepříjemné rodiče. Tak pěkný večer :).

10 1
možnosti
Foto

Jééé, můj syn je hróóózně příjemný ;-D

Pedagogové to zcela určitě nemají v dnešní době jednoduché...

Děkuji za přečtení a přeji pevné nervy :-(

0 0
možnosti
Foto

Nejraději jsem chodila na školní schůzky na gympl. Třídní profesor mého syna byl vynikající člověk. Vždy jsme od něj slyšeli na jeho žáky slova chvály, velice dobře se to poslouchalo. Třidní schůzka proběhla uvolněně, žádné hromy, blesky. Učil český jazyk a dějepis, oba předměty maturitní a studenti byli od něj opravdu dobře připraveni.

Po této příjemné hodince už rodiče, jejichž děti měly problémy z jiných předmětů, lépe případné připomínky ostatních profesorů snášeli.

Pravý opak byla třídní profesorka mé dcery. Tam se kritizovalo vše a nahlas. Nikdo nebyl ušetřen. Jednou jsem si dovolila vyslovit námitku proti zákazu tanečních.

Je tu mezi vámi další taková nezodpovědná maminka, která upřednostňuje zábavu před výukou, zeptala se pani profesorka. Všechny maminy seděly jako mtrví brouci a já jsem až do čtvrtého ročníku měla nálepku, rodič který nechápe, co je pro mladá děvčata v tomto nebezpečném věku nejdůležitější.:-)

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Robin měl také prozatím velké štěstí na třídní. Ani sám ještě netuší, jak velké...Ale asi ta nejlepší třídní je právě tato na střední. Obdoba pana profesora Vašeho syna.

Já jsem zase měla v jedné synově škole nálepku "ta hubená bárbína" ;-D;-D

1 0
možnosti
ZS

Na schůzky jsem přestala záhy chodit... všechny mé děti absolvovaly osmiletý gympl. Kluk byl jaksi, neklidný, prostě zlobil, neučil se, tak tam chodil manžel, ten to s těmi neurotickými učitelkami zvládal líp a dcery byly v pohodě, tak jsem považala za zbytečné tam zdržovat ... něco jako "Plha, tak to je dvojka"... tak to néééé;-)

5 0
možnosti
Foto

To jsem se taky minule snažila přehodit návštěvu synovy školy na manžela, ale marně. Najednou tvrdil, že toho má v práci hrozně moc a nejspíše se bude muset zdržet ;-D;-D Ale já už jsem holka otrlá, takže jsem to zvládla ;-D;-D

Jinak, Zuzi, krásný článek v Běhej.com. Všem jsem se chlubila, že Vás "znám" a že si píšeme ;-D;-D

1 0
možnosti
PP

P80e60t85r 97P86á67l86k19a

6. 5. 2014 14:19

žádný nekonečný proslovy, nejlíp zmáknutý měl třídní schůzky už před skoro 80 lety František Kreuzmann se svým legendárním "nedbalý, líný, neprospívá.." R^

11 0
možnosti
Foto

A co se týče toho v článku popsaného jak se maminka hroutí, když jí učitelka sděluje, v čem je ve výuce problém..... nejsou to spíš informace právě pro tu učitelku?

7 0
možnosti
Foto

Taky bych se se středoškolákem fyziku neučila.

0 0
možnosti
Foto

Nějak jsem nikdy nechápal k čemu třídní schůzky jsou a tak když to jednou vypadalo, že se synem jsou ve škole nějaké problémy, vydal jsem se tam místo mé ženy. Výsledek byl, že jsem měl konečně jasno. Jsou k ničemu a tedy ztrátou času.

4 0
možnosti
Foto

K čemu jsou třídní schůzky? Já se domnívám, že k psychickému teroru rodičů ;-D

1 0
možnosti
Foto

:)) Ještě budeš mít noční můry :))

1 0
možnosti
Foto

;-D Ty už mívám. V pravidelných termínech - vždy 14 dní před konáním třídní schůzky ;-D

1 0
možnosti
OP

Nebojte, ve čtvrťáku budete mít všechny na háku.;-DObé jsem 2x zažívala 8 let na gymplu a 2x. "Fronty na kantora" byly vyčerpávající. Měli jsme přehled, jak si děti vedou, později jsem chodila jen na všeobecnou schůzku s třídním. Jestli ta maminka tvrdila, že se s 16ti letým synem učí, tak kde udělala v minulých 9ti letech chybu?

3 0
možnosti
VK

No a já jsem to dovedla k dokonalosti;-Dod kvarty na třídní schůzky nechodím vůbec.Známky jsou na internetu,telefony na učitele tady,kdo je debil se dozvím od dcery a že "celá třída" propadá taky.Ono to nakonec ale nikdy tak horké není a školní výsledky odpovídají úsilí mé dcery a ne úsilí mému;-DNo a v 17 letech chce ona sama,abych se dotazovala,co bylo ve škole;-D

5 0
možnosti